środa, 14 sierpnia 2013

Post Organizacyjny+Konkurs

Siemaaa!
Powinnam zrobić prosta organizacyjnego na początku.Niestety wtedy zapomniałam.Teraz pochłonęłam się pisaniem opowiadania.Zrobię w menu stronkę z linkami do rozdziałów,ale to dopiero jak napiszę jeszcze z dziesięć rozdziałów. Może zastanawiacie się dlaczego moje koleżanki nie piszą,to dlatego iż mają problemy z internetem. Jak napiszę tego posta to zarejestruję tego bloga na jakiegoś Ask-a ,Twitera,może Fb i możeeee na Instagram. Dobra teraz podpunkty
co wam chcę przekazać w sprawie bloga.
1-Ankietka
2-Konkurs
3-Poszukiwanie Adminek

1-Teraz mała ankietka:
Dodać na bloga czat?
A-Tak
B-Nie
Zrobić wielki ale to ogromny konkurs?
A-Nie
B-Tak
Piszcie w komach odpowiedzi:-)
2-Konkurs
No to konkursik. Organizuję go tylko ja. Polega na zrobieniu kolaży.
Pierwszy kolaż robicie ze zdjęć Martiny Stoessel,drugi z Jorgem Blanco,trzeci z Pablo Espinozą,czwarty z Lodovicą Comello i Candelarią Molfese. A piąty jest z miłościami z Violetty czyli:
Leonetta,Tomasetta,Naxi,Bromi,Diegonetta. Wybieracie co chcecie.Liczy się pomysł i wyobraźnia.
Nagrody:
1m-5 dedyków,2 dyplomy,bycie adminką na blogu przez okres 2m-c(jak będziesz świetnie sobie radziła to na stałe)
2m-3 dedyki,dyplom bycie adminką na blogu przez okres 4 tygodni.
3m-2 dedyki,dyplom polecenie ci fajnych blogów o Violi.
Pracę przyślijcie na adres: anna1120022@wp.pl        Pamiętaj o podaniu twojego adresu e-mail!
3-Poszukiwanie Adminek
Ja jako założycielka tego bloga poszukuję adminek.
Jeżeli chcesz nią zostać spełnij poniższe wymagania:
Nie możesz robić błędów.
Piszesz notki najmniej  2-3 razy dziennie(najmniej!
Umiesz robić dedyki,kolaże,opowiadania i dyplomy.
Musisz posiadać konto na Google.
Dane :
Musisz podać:
Imię-
Adres Email-
Ask(dobrze żebyś miała)-
Te dane wyślij na adres anna1120022@wp.pl
Wybiorę 3-4 osoby na okres próbny.

A na koniec jeszcze jedno info. Zaczęłam czytać pewnego bloga jak Violetta była dorosła. Właśnie ten blog zainspirował mnie do pisania o życiu dorosłym Violetty. To co miało się jeszcze wydarzyć opiszę w wielkim skrócie czyli też bez dialogów. Przygotowałam już nawet fotki do dorosłego życia Violi.
To papatki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz