czwartek, 15 sierpnia 2013

Rozdział 11

-Violetta-
Jestem teraz dwudziestolatką.Właśnie za dwie godziny biorę ślub z Tomasem. Teraz przytoczę wam moje wspomnienia ze Studio 21. A więc na zaręczynach Olgi i Ramallo tata oświadczył się Angie. Wzięli podwójny ślub.Później Angie była w ciąży. Urodziła dziewczynkę o imieniu Clara. Ja przy pomocy Clarisy odkryłam że moja mama zmieniła imię na Graciana i jest matką Clarisy. Gdy tata się dowiedział wziął rozwód z Angie. I tak znalazłam mamę. Lara,Diego i Ludmiła nie żyją ponieważ wjechali w drzewo. Od tego czasu nie było żadnych wygłupów. Ja i cała moja paczka zostaliśmy absolwentami Studio.
No i tyle w sumie się działo. Ja jakoś mocno się zastanawiam nad tym ślubem. Tomas przed wypadkiem Ludmiły zdradził mnie. Ale ślub jednak się odbędzie. Lecz widzę że Candelaria ze Studio Art mu się podoba bo zaprosił ją na ślub. Od dawna jej nie lubiłam. Już czas na ceremonię.
-Narrator-
Ślub przebiegał normalnie aż do sakramentalnego tak.
-Violetta-
Tak czy nie?Zastanawiałam się.
-Nie-powiedział Tomas.
-Co-krzyczałam w niebogłosy.
-Candelario!-zawołał.
Gdy podeszła wziął ją na ręce i wyszli z kościoła. W tym momencie podszedł do mnie Leon. Zaczął rozmawiać z księdzem. Nagle zapytał:
-Violetto Castillo czy zostaniesz moją żoną?
Bez wahania powiedziałam-Tak-przecież Leon nigdy mnie nie zdradził w przeciwieństwie do Tomasa.
Cała ceremonia odbyła się od nowa. Oboje powiedzieliśmy sobie ,,tak''.
W limuzynie którą jechaliśmy na wesele zastanawiałam się. Zalety Tomasa:Jest przystojny   Wady:Zdradził mnie,jest poważny i wiele więcej
Zalety Leona:Jest przystojny,zabawny,szarmancki i do tego świetnie całuje no i wiele więcej A wad to żadnych nie ma.
Wesele trwało do rana. Było huczne i zapamiętam je na zawsze.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz fotki z przeszłością Violi i suknia ślubna i garnitur z google grafika. Specjalnie wzięłam je żeby wam
pokazać. Pszepraszam jeżeli komuś ukradłam prawa autorskie. Pszepraszam:-) Jak Viola i Leon
zamieszkają w nowym domu to wam dam zdjęcia z google grafika jak według mnie wygląda
ich dom w środku.:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz