poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Rozdział 16-Violetta Górą!

Tydzień później...
-Violetta-
Właśnie jadę z Leonem do Studio. Dzisiaj wyniki który scenariusz wygrał. Mam nadzieję,że mój scenariusz wygrał. Uff...Leon nie pisał,bo po prostu mi pomagał. ,,Verdasowie Gwiazdami,, Violetta i Leon mistrzami" już wyobrażam sobie nagłówki gazet. Pora wysiadać. Poszliśmy do teatru,ponieważ tam miały być wyniki. Teatr wybudowali podczas dobudowy wydziałów. Do teatru wszedł Pablo,Gregorio,Antonio,Beto,Jackie i Angie.Czas na wyniki.
-Moi Drodzy!-zaczął Pablo-Wszyscy się postaraliście. Wybór był ciężki. Ale wygrywa Violetta i Leon! Gratulujemy! Możecie zapisywać się na casting do sztuki.
Podziękowaliśmy i wyszliśmy ponieważ, miałam badania u ginekologa.

3 tygodnie później...
Teatr w Studio.

-Nie przedłużając-zaczął Pablo.-wyczytam szybko przydział do ról wybrany przez Jackie,Angie,Gregorio,Antonio i mnie.
Role główne:
Selena-Franczeska
Harry-Marco
Zendaya-Camilla
Jorge-Federico
Role drugoplanowe:
Plażowicze:
Bella-Violetta
Niall-Leon
Lorenzo-Braco
Zac-Maxi
Teddy-Naty
Dia-Elvira
Fani motorów:
Justin-Sebastian
Bridgit-Mercedes.
Wymieniał jeszcze chwilę.

2 miesiące później...
Końcówka spektaklu.

-Camilla-
Kurdę! Teraz ślub! Fran musi pocałować Marco,a ja Fede! Jestem wkurzona,bo wiem że Marco podoba się Fran i wzajemnie.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chcecie wiedzieć co będzie dalej? Może wieczorem będzie next rozdział. Teraz foteczki jak by było w opowiadaniu♡♥♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♡

5 komentarzy:

  1. Czekam na next. Zapraszam do mnie http://estoy-con-vosotros-para-siempre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny <3 Uwielbiam twój styl pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny <3 Uwielbiam twój styl pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :)) czekam na kolejny:))
    Zapraszam http://violetta-nowe-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń