niedziela, 18 sierpnia 2013

Rozdział 15-Przedstawienie?

-Naty-
Zadzwonił dzwonek do drzwi.
-Maxi?-otworzyłam.
-Naty? Mam pytanie...-powiedział.
-Niezależnie jakie ono jest moja odpowiedź brzmi Tak!-w tym momencie wpadliśmy sobie w ramiona.

Następnego dnia rano....
Dom Leonetty.

-Violetta-
Byliśmy z Leonem gotowi do wyjścia. Zadzwonił Pablo.
V-Cześć,co tam?
P-Kiedy będziecie?
V-Pięć minut max.
P-Ok.Od razu przyjdźcie do pokoju nauczycielskiego.
V-Ok.
Wyszliśmy jak błyskawice.

5 minut później...

-Cześć wszystkim!-przywitaliśmy się wybiegając.
-A więc moi drodzy!-zaczął Pablo.-Za dwa miesiące koniec roku szkolnego. Nauczyciele wystawiają przedstawienie dla uczniów. W tym roku piszecie trzy  scenariusze,bo mamy teraz inne Studio. Każda sztuka będzie wystawiona innego dnia. Ale wy napiszcie sztukę o muzyce. Nauczyciele z innych wydziałów napiszą coś innego.
-Świetny pomysł-powiedziała Fran.

3 godziny później...
Dom Leonetty.

-Leoś! Olśniło mnie! Pamiętasz ten amerykański film ,,Muzykalna Miłość''?-zapytałam Leona.
-Jasne! On jest świetny!-odpowiedział.
-Mam już pomysł na scenariusz! W stylu amerykańskim! Idę na górę pisać!-krzyknęłam biegnąc po schodach.
-Leon-
Szalona dziewczyna...
-Violetta-
Najpierw napiszę jakiś prolog! A więc:
,,Nastolatek,Muzyka i Miłość to sztuka o szesnastoletniej dziewczynie o imieniu Selena.W wakacje jedzie nad morze do swojej ciotki Clary. Spotyka tam Harrego. Zakochuje się w nim i zostają parą.Gdy pływali,wpadli w wir przenoszący ich na wyspę. W owym miejscu jedynym budynkiem jest klub ,,Tatusiek Smerfusiek". Walczą o niego dwie grupy muzyczne -Plażowicze i Fani Motorów. Selena i Harry zostają członkami Plażowiczów. Grupy,śpiewem i tańcem walczą. Pewnego dnia para walczy o powrót do domu. Czy uda im się pokonać strach?"

Pięknie mi wyszło! Hmmm....trzeba napisać albo dodać jakieś piosenki! Zapiszę sobie narazie te ze Studio.
,,Hoy Somos Mas, En Mi Mundo,Te Creo,Voy Por Ti,Codigo Amistad,Junto a Ti,Destinada a Brillar,Are You Ready For The Ride, Buenos vs.Malos,Habla Si Puedes,Peligrosamente Bellas,On Beat,Yo soy asi,Luz Camara y action,Veo Veo,Podemos,Ser Mejor,Tienes el Talento,Euforia,Ven y Canta,Si Es Por Amor."
Jak dla mnie mało! Napiszę coś jeszcze! Własne piosenki? To jest to!

5 godzin później...
-Leon-
Violetta napisała i zagrała wszystkie piosenki... Dobre 45 ich było... Teraz mam jej pomóc wybrać... Ale ją złapała wena!
-Leoś które wybieramy?-zapytała,po czym zacząłem wybierać:
-We Found Love,Poker Face,Ballada,Barbie Girl,This Is My Dance Floor,Watch me,Dynamite,Diamonds,Danza Kuduaro,Skyfall,Just Dance, Change Your Life, Love You a Like a Love Song,It Will Be Lovely Day,Thank You Very Much,We Can't Stop,Venus,Summer Dreams,Mr.SaxoBeat,Va Va Voom,On the Floor, Replay,
Come & Get It,Like a champion,Magic,Round And Round,Stars Dance,Addicet to You,Waka Waka,Loca,Starships,Drive By,Umbrella,Un Amico E' Cosi,Walk Away.
-Coś dużo...-wykrzywiła się Violka.
-No to spektakl będzie dłuższy!-krzyknąłem z uśmiechem.
-Idę pisać...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podoba się? Wzięłam do ,,spektaklu" piosenki innych wykonawców. Ale te z Violetty też są.♡♥♡♥♡♥♥♡♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz